Theater Programma 2024 - 2025 online!

Hoera! Het programma voor het nieuwe seizoen 2024-2025 staat online!

Op www.theaterdefranscheschool.nl/theater kun je vanaf nu de nieuwste voorstellingen boeken. Mooie voorstellingen, ontroerende voorstellingen, vernieuwende voorstellingen, muzikale voorstellingen, kindervoorstellingen en zelfs een moordmysterie dit jaar. Grijp je kans en boek als een van de eersten je favoriete voorstellingen!

Terug van weggeweest is het abonnement voor het Theater Overdag Programma. Elke maand een TOP voorstelling of TOP film voor maar €100 (4 voorstellingen en 6 films overdag). Mail kassa@theaterdefranscheschool.nl om je hiervoor aan te melden.

En ook dit seizoen zijn er weer voorstellingen met STIP. We vinden het belangrijk dat theater voor iedereen toegankelijk is en werken daarom voor de STIP reeks met het Pay What You Can principe. Hiermee kies je zelf welke ticketprijs het beste bij jouw financiële situatie op dat moment past. Even krap bij kas? Kies dan voor een lager tarief. Meer ruimte deze maand? Kies dan een hoger tarief. Op deze manier helpen we elkaar en maken we samen theaterbezoek voor meer mensen mogelijk.

Veel plezier en tot gauw in jouw theater!
www.theaterdefranscheschool.nl/programma

Sarah Isabel met strijkorkest in De Fransche School