Klassieke Reeks

Sinds 2021 organiseert de Culemborgse Nine Sligter de succesvolle Klassieke Reeks in Theater De Fransche School. Met deze reeks wordt een grote groep liefhebbers van klassieke muziek de kans geboden om in Culemborg te kunnen genieten van concerten met musici van hoog internationaal niveau.

Wilt u geen enkel klassiek concert missen? Voor slechts € 130,00 kunt u in het theaterseizoen ‘24/‘25 naar álle zes de klassieke concerten: Trio Pedano (13/10/24), Trio Lutetia (10/11/24), Vespucci Kwartet (3/1/25), Plucked Instruments (9/3/25 in de Oud Katholieke Kerk), Arthur Japin met het Ottomani Strijkkwartet, mezzosopraan Florieke Beelen en pianist Bas Verheijden (30/3/25 in de Gelderlandfabriek), Duo Tiaire (15/4/25).

Interesse? Stuur een mail met uw aanmelding naar kassa@theaterdefranscheschool.nl

We zijn dankbaar voor de steun van Cultuurfonds Culemborg.