DEZE WEEK MA 3 - ZO 9 JUNI

❤️ Word hartsvriend en krijg €2,50 korting op je filmkaartje!

Tot gauw in jouw theater!
> www.theaterdefranscheschool.nl/programma

MAANDAG 19:30 TALENCAFÉ
Het Talencafé is een ontmoetingsplaats voor taalliefhebbers. Wil je een taal die je ooit leerde verder oefenen, je Nederlands verbeteren of kennismaken met een nieuwe taal? Dan is het Talencafé jouw plek. Het is ook een prima plek om te netwerken!
Deze maandag: Pak en Proef avond met internationale hapjes. Bring Your Own!

WOENSDAG 20:15 VOLLIN MUZIEKSESSIE
Vollin gaat weer voluit! Onder leiding van pianiste Yvette Ros gaan diverse lokale muzikanten met elkaar spelen en zingen in onze foyer.
Er is een vaste begeleiding van gitarist Elwin Lentze, bassist Titus Mars, zangeres Linda Vink en pianiste Yvette Ros
De muzikanten van vanavond zijn: Aram Bijkerk - drums, Bram Verbeek - drums, Hannah van der Burg - zang, Joran Lokkerbol - zang, Linge Jikke Kalverkamp - zang, Marion Andree - zang, Mauro van Leeuwen - zang, Ulrike Vahl - zang

DONDERDAG 20:15 BOLERO | 12+
Kostuumdrama van Anne Fontaine (Coco avant Chanel) waarin componist Maurice Ravel, ondanks een writer’s block, zijn meesterwerk Boléro creëert. Parijs in de roaring twenties. We volgen Maurice Ravel, die op dat moment als de belangrijkste (nog levende) componist van het land wordt gezien. Hij werkt aan een compositie voor Ida Rubinstein, een extravagante Russische choreografe. Iets zinderends moet het worden, erotisch en gewaagd. Maar terwijl de stad bruist, blijft het bij Ravel stil.

VRIJDAG 20:15 DE TERUGREIS | 9+
Jaap is al bijna 50 jaar samen met Maartje. Waar de nukkige Jaap niet veel zin meer heeft om dingen te ondernemen, zit de soms wat verwarde Maartje nog vol levenslust. Als het echtpaar een brief ontvangt van een oude vakantievriend, laat Jaap zich met gepaste tegenzin overhalen om hem op te zoeken in Zuid-Europa. Zoveel jaar later reizen de twee in hun oude auto door een totaal veranderd Europa; kibbelend, maar ook de ene herinnering na de andere ophalend.

ZONDAG 10:00 FAMILIEFILM LASSIE | 6+
Het is zomervakantie! Omdat de 12-jarige Flo niet gescheiden wil worden van zijn beste vriend Lassie, logeren de twee op de boerderij van Flo’s tante. Daar maken ze al snel nieuwe vrienden met tante’s pleegkinderen Cleo en Henry en haar Jack Russell Pippa. Wanneer er ineens honden uit het dorp verdwijnen, zijn er gelijk grote zorgen. Dan wordt er ingebroken in tante’s huis en wordt Pippa gestolen! Samen met de drie kinderen weet Lassie niet hoe snel ze in actie moet komen om de dieven te vangen en Pippa te redden

ZONDAG 20:15 LAATSTE RONDE | 12+
Als jeugdvrienden André, Bart en David, allen diep in de 50, gaan klussen in een oude opgekochte hoeve van vriend Joost in België, blijken ze niet langer onsterfelijk. Ze wisselen nog steeds moeiteloos loodzware ernst af met slap ouwehoeren, maar daarmee ontkomen ze niet aan het feit dat ze ouder worden. Loyaliteit, noodlot en humor zijn hun reddingsboei om de volgende fase in hun leven onder ogen te zien.

Tot gauw in jouw theater!
>  www.theaterdefranscheschool.nl/programma

10.000ste Bezoeker!