10.000ste Bezoeker!

Drie maanden eerder dan vorig jaar ontving Theater de Fransche School de 10.000e bezoeker!

Tijdens de laatste theatervoorstelling van het seizoen 2023-2024 op zondag 2 juni, werd Lotte, die met oma naar de voorstelling ‘Hé wie zit er op de wc’ kwam kijken, verrast met een filmbon voor twee personen. Ook werd voor haar de rode loper uitgerold en hing de entree vol met ballonnen.
Het theater kijkt terug op een mooi theaterseizoen. In de komende maanden worden er nog films geprogrammeerd, zijn er stadspodiumactiviteiten én is er nog een theater buitenprogramma in samenwerking met Werk aan het Spoel.

Fransche Zomer aan het Spoel

Bij deze Fransche Zomer aan het Spoel is het genieten in de buitenlucht van Yentl & de Boer, Dolf Jansen, Fuse (jazz/klassiek) én de kindervoorstellingen Anansi de Spin, Hé Koe waar ga jij naar toe en Pim & Pom.

Vacature!

DEZE WEEK MA 3 - ZO 9 JUNI