DEZE WEEK MA 1 - ZO 7 JULI

❤️ Word hartsvriend en krijg €2,50 korting op je filmkaartje!
Tot gauw in jouw theater!
> www.theaterdefranscheschool.nl/programma

MAANDAG 19:30 TALENCAFÉ
Ontmoetingen via taal
In de theaterfoyer organiseren initiatiefnemers Sandra Wormgoor en Maria van Vlerken elke eerste maandagavond van de maand een informeel café voor iedereen die geïnteresseerd is in ontmoetingen via taal de Nederlandse taal, een vreemde taal of zelfs gebarentaal!
Deze maandag: Zoete inval

VRIJDAG 20:30 FRANSCHE ZOMER: FUSE MET VOORPROGRAMMA JOÃO ERBETTA EN KOOSJE
Lokatie: Amfitheater Werk aan het Spoel
De Fransche School en de Gelderlandfabriek
presenteren een nieuw muzikaal avontuur met een mix van Klassiek en Jazz. Met een voorprogramma van Koosje Sekrève en João Erbetta.
Laat het maar aan de zes muzikale geniën van Fuse over om een unieke, muzikale avond bij Werk aan het Spoel te verzorgen. Door hun achtergronden in klassiek en jazz brengen zij een muzikale wereld die je alleen bij hen kunt vinden.
Koosje is singer-songwriter met een voorliefde voor Neo Soul, folk-jazz, r&b riffs en delicieuze harmonieën.
João Erbetta is a multi-project man and multicultural musician. He is a Guitar Player, singer, composer and music producer from São Paulo, Brazil.

ZATERDAG 20:15 FILM HIT-MAN | 12+ - GEANNULEERD
Hit Man is een intelligente en verrassende komedie, waarin het leven van nep huurmoordenaar Gary Johnson (Glen Powell) compleet op z’n kop staat als hij plotseling verliefd wordt op één van zijn potentiële klanten.

ZONDAG 11:00 FRANSCHE ZOMER HÉ KOE: WAAR GA JIJ NAAR TOE?
Lokatie: Amfitheater Werk aan het Spoel
Een vrolijke voorstelling gebaseerd op het gelijknamige prentenboek van Joes.
Koe verveelt zich. Ze is het geloei moe en wil wel eens wat anders eten dan gras. Koe duikt in de rivier om iets nieuws te ontdekken. Maar als koe ver van huis is, is het water wel erg koud en diep. Ze mist haar warme bed van stro. Komt koe weer veilig thuis?

ZONDAG 14:30 (laatste plaatsen)  & 19:30 LUIDKEELS | MUZIEK ZANG
Luidkeels is een koor uit Culemborg, o.l.v. Martina Blok. Twintig 30'ers en 40'ers vinden in de drukste fase van hun levens toch elke week twee uur de tijd om samen te zingen. En vandaag doen zij dat in De Fransche School.
Ze zingen meerstemmige arrangementen van gamemuziek tot Florence & the Machine. In het Engels, Nederlands, Latijn en Swahili.

Tot gauw in jouw theater!
www.theaterdefranscheschool.nl/programma

Fijne zomer!