Theaterkrant seizoen 24-25!

De Theaterkrant seizoen 24-25 is deze week bezorgd met Het Kontakt en ligt weer bij je in de bus! Dit keer 2-in-1, ook het programma van de Gelderlandfabriek staat er in!

Directeur Joanneke van de Woestijne heet je welkom en nodigt je uit om de krant door te bladeren, je te laten verwonderen en verrassen door de ruim 60 voorstellingen.

Wederom is er een reeks STIP voorstellingen ‘betaalbaar theater voor iedereen’ (vanaf €2,50), Klassieke Reeks en - terug van weggeweest - TOP Serie, voor slechts €100,- kun je naar 10 TOP-voorstellingen 5 theater- en 5 filmvoorstellingen. Ook is er weer een uitgebreid theaterprogramma voor kinderen tot en met 12 jaar (tickets €9,50)-.

Je hebt de hele vakantie om jouw favoriete voorstellingen te boeken, nou ja, er zijn er bij die best al hard in de verkoop gaan of zelfs al uitverkocht zijn, dus wacht niet te lang.

Tot het nieuwe seizoen hebben we nog een mooi Fransche Zomer aan het Spoel programma in het amfitheater aan de Goilberdingerdijk nr 40:
vr 28 juni - Yentl en de Boer, zo 30 juni Aninsi de Spin (4+), vr 5 juli - in samenwerking met De Gelderlandfabriek - TIP: Fuse met voorprogramma João Erbette en Koosje, zo 7 juli Hé Koe waar ga jij naar toe (AL) , vr 23 aug Dolf Jansen en zo 25 aug Pim en Pom.

Èn we draaien elk weekend in de vakantie films!

Mocht de Theaterkrant niet bij je op de mat zijn gevallen, dan kan je ‘m ook online doorbladeren (met linkjes naar de voorstellingen om te boeken, lekker makkelijk!)
> www.theaterdefranscheschool.nl/theaterkrant2425

Ook ligt de theaterkrant op diverse plekken in de stad, en natuurlijk ook in het theater.

Op de website vind je hier het programma:
> www.theaterdefranscheschool.nl/theater

Veel plezier en tot gauw in jouw (amfi)theater!

DEZE WEEK MA 1 - ZO 7 JULI

DEZE WEEK WO 26 - ZO 30 JUNI