DEZE WEEK VR 23 - ZO 25 AUG

❤️ Word hartsvriend en krijg €2,50 korting op je filmkaartje!

VRIJDAG 20:30 DOLF JANSEN | ONGEWONE NEDERLANDER
Locatie: Werk aan het Spoel
De man van verrassende en meeslepende verhalen, uitgetekend in scherpe, komische observaties en tere poëzie met zijn 35e Oudejaars, 2024: voor gewone en ongewone Nederlanders.
Dolf Jansen is toe aan zijn 35e oudejaarsvoorstelling! Ongeveer. Over 2024. Exact.

ZONDAG 11:00 PIM EN POM VINDEN EEN SCHAT
Locatie: Werk aan het Spoel
Pim & Pom gaan op schattenjacht op hun zolder.
Het lijkt een gewone dag in het huis van de twee katten vriendjes Pim & Pom.
In de ochtend heerlijke brokjes, een kroel van de vrouw en lezen in de poezenkrant.
Totdat ze in de poezenkrant wel iets heel bijzonders lezen. Er is een schat gevonden op zolder, een paar huizen verderop. Pim & Pom vinden dit wel een heel spannend verhaal!

ZONDAG 20:15 MARIA MONTESSORI | 12+
Maria Montessori vertelt het indrukwekkende verhaal van een vrouw die haar tijd ver vooruit was: Maria Montessori streed voor haar nieuwe onderwijsmethode in een tijd die werd gedomineerd door mannen. In Rome, begin 20e eeuw, ontmoet Maria Montessori de succesvolle Franse courtisane Lili d’Alengy. Lili is Parijs ontvlucht om haar reputatie te beschermen, toen de leerstoornis van haar dochter aan het licht dreigde te komen.

Tot gauw in jouw theater!
www.theaterdefranscheschool.nl/programma

#lekkerdichtbij #gezellig
#theaterbeleving #filmliefhebbers #avondjeuit #culemborguitjes #cultuurindebuurt #gezelligavondje
#theater #toneel #film #bioscoop #bios #culemborg #betuwe #rivierenland #gelderland